Monday, June 22, 2009

antara angan dan sedar....

aku ni nmpk jer cm rilex...tp aku mmg kuat berangan..kalu berangan 2 x ingt dunia...aku pntang kalu tengok duit bnyk..mule ar aku berangan...contohnyer kt opis aku ni aku kje bahagian projek2....da name pun projek..die punyer kos xmen ar stakat ratus2 ribu ni...sume men juta2 belake....ader 1 projek ni jumlah die puluhan juta..aku dengar jer trus aku berangan....kalu berangan jer xper lg..ciap gne kakulater lg nk kire ape yg aku nk wat ngn duit 2...pergh...mmg kuat angan2 aku ni....aku berangan bukan per...sb aku tau sampai aku arwah pun aku xkn dpt duit bnyk 2...sjer jer nk menghiburkan aty..hehe8....lg 1, aku ni suke berangan nk tulis skrip...tp smpai sknk x tercapai lg....jalan citer da ader...tp cre nk wat skrip 2 aku xtau ar....nk tnyer kak pojiah (ogy ahmad daud)..aku x penah jmpe die....tp kalu jmpe die tengah jalan pun xkn aku suke suki nk g tnyer die psal skrip 2...maunyer kne penampar singapore ngn die....hehe8....tp xper ar..aku pendamkan dlu hasrat aku ni...1 ari nanti kalu ar berpeluang jmpe ngn kak pojiah nk gak aku kongsi ngn die care2 nk wat skrip....skrip yg aku nk wat ni berlandaskan Islam..bahasa pendek die cm dakwah ar.....hope my dream will come true..Insyaallah....stakar ni jer kot nk citer..xleh citer lame...bos ader...ni da curi mse kje ni...kg x berkat keje aku..hehe8...chow!!!

1 comment:

  1. Angan2 + usaha = kompom akan berjaya...

    aipp...fizzy, yana in da h0use, sj nk singgah ni, baru terjumpa bl0g awak.. hehe =)

    ReplyDelete